piątek, 23 września 2011

Kobiece Sylwetki - Gruszka

Wybrałam się ostatnio do biblioteki w celu uzupełnienia książek na jesienne wieczory :) a w związku z tym że trwają jeszcze wakacje nikogo w niej nie było więc cała należała do mnie :)
Udało mi się wykopać z pod ogromnej sterty poradników itp niepotrzebnych nikomu książek, poradnik T&S.Podekscytowana wróciłam do domu i pomyślałam, że się podzielę tą zdobyczą bo wiem, że na świecie są jeszcze osoby, np takie jak ja, które nie wiedziały, że jest więcej niż dwa rodzaje sylwetek (klepsydra i chłopięca) :) Czyli zaczynamy.

GRUSZKA
Wszyscy lubimy gruszki :) mmm :)




1.Cechy
  • małe piersi
  • długa talia
  • płaski brzuch
  • bioderka z wałeczkami
  • klocowate nogi


2.Opis
Gruszka posiada wiele atutów ale są one skumulowane w górnej części ciała :)
Piersi nie sprawiają problemów, bo są niewielkie, dzięki czemu można nosić koszulki na cieniutkich ramiączkach. Ręce w większości wypadków ładnie umięśnione, ładna, delikatnie zarysowana, cienka talia, płaski brzuch i interesujące plecy.
Baloniaste uda, wybrzuszające się na boki, których uwaga! nie da się pozbyć. Łydki i kostki raczej bez kształtne.

3.Czego nie nosić
  • spódnice -  szytych ze skosu
  • Spódnice - ołówkowe
  • Dżinsy - obcisłe
  • Spodni - typu bryczesy
  • Buty - wiązanych na kostce
  • Pantofli na szpilkach
  • Kolorowych rajstop
"Masz szlaban na wszystko co przyciąga uwagę do twojej dolnej połowy"


4.Co nosić - przykłady

Spodnie-nogawki muszą być na tyle szerokie aby nie opinać ud. Należy unikać bocznych kieszeni i wybierać płaskie przody.

Spódnica - długa spódnica w kształcie litery A będzie idealna. Ważne aby byłą rozkloszowana i miała długość do kolan.

Marynarki - tu można poszaleć. Marynarka ma przyciągać oko do twojej górnej połowy ciała, powinna być dopasowana i dobrze uszyta.

Buty - zimą oficerki, czyli proste kozaczki , latem pantofle na prostych obcasach lub platformach, które zminimalizują masywność łydek i kostek.

Bluzki - delikatne tkaniny, przymarszczenia przy rękawkach, dekolt może być głęboki i w literę v. Pasy poprzeczne dozwolone ale tylko takie, które skrócą długą sylwetkę, ale nie pogrubią :)

5.Inne gruszki

Katie Holmes

Sandra Bullock



Shakira



3 komentarze:

  1. super :)
    a ja wczoraj zapomniałam o rebusiku :( może w weekend zrobię

    OdpowiedzUsuń
  2. 52 years old Legal Assistant Elise O'Hannigan, hailing from Frontier enjoys watching movies like Destiny in Space and Surfing. Took a trip to My Son Sanctuary and drives a C70. zerknij na strone internetowa

    OdpowiedzUsuń