środa, 8 lutego 2012

No no no no don't funk with...

 Wypatrzyłam te spodnie u Marty a ma ona oko do perełek, zresztą wszyscy dobrze wiedzą, że też najlepiej potrafi je zestawić jak nikt inny, ale... 
Na początku nie do końca byłam do nich przekonana bo takie jakieś dziwne, świecące i sztywne. Aż nagle przyszedł taki dzień, że zapałałam do nich miłością i nie oddałabym ich nikomu. 

Podobnie było z tą marynarką. Potrzebowałam koniecznie zwykłą, klasyczną czarną marynarkę, o prostym kroju. Ta spełniła wszystkie moje wymagania. Dodatkowo nie ma guzików, przez co stylem przypomina kardigan. Coś czuje, że długo będziemy razem. Wdzięcznie zestawia się ją ze zwykłym podkoszulkiem, koniecznie białym.



Czasami zastanawiam się czy ten mój pies nie ma parcia na szkło bo ilekroć wyciągam aparat podbiega do mnie i pozuje :) albo zaczyna wkładać nos w obiektyw. Osobliwe dość zachowanie ale cóż :P 












ZARA - blazer,trousers,t-shirt,bag ALDO - high heel platform


 KISSES TO "XOXO" 




9 komentarzy:

  1. Zajebiscie luksusowo :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka lunus dzaga

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie! a kopertówka <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  4. SUPER!!! w koncu wrzucasz ałtfity :ppp

    OdpowiedzUsuń
  5. o jaaaaaaaaaa :D Lunusek się rozkręcił :D i oby tak zostało już na stałe, bo do dobrego łatwo się przyzwyczaja ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. no pięknie :D komu tak ręka drżała ? :D

    OdpowiedzUsuń
  7. nasza śliczna Madzia :)zgapię od Ciebie ten zestaw :) Marysia

    OdpowiedzUsuń
  8. super zestaw, a kopertówka rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Noo Biczesssko nieźle:D jakie nogi ulalala:D

    OdpowiedzUsuń