środa, 10 sierpnia 2011

Seria niefortunnych zdarzeń. Nieoczekiwana przesyłka

W życiu człowieka a szczególnie dziewczyny bardzo często zdarza się tak, że jak się coś zrobi o czym powinni wiedzieć wszyscy to zazwyczaj nikt się o tym nie dowiaduje. Natomiast w sytuacji gdy nikt się nie powinien dowiedzieć nagle wiedzą wszyscy. 
Dość irytująca zasada ale sprawdzona.
Wszyscy dobrze wiemy, że jak się komuś powie coś w tajemnicy to zaraz wszyscy będą o tym, w tajemnicy przed nami mówić.
Tak też było i z przesyłką.
Nie wiem dlaczego, ktoś tam na górze tak bardzo sobie mnie umiłował i wpędza mnie zawsze w kłopoty i zawstydzenie.
Dobrze wiadomo, że uwielbiam zamówienia przez internet. Książki, karma dla psa, ubrania, sprzęt agd, wanna... no po prostu wszystko zamawiam przez internet. 
Ale często próbuję moje szaleństwa poukrywać przed domownikami lub rodziną.
 I nie wiedzieć czemu listonosz lub kurier zawsze tak idealnie się pojawia, kiedy mnie nie ma ale jest właśnie ta osoba która absolutnie!!! nie powinna się o tym zdarzeniu dowiedzieć. 
No i później to już jest apokalipsa.. ale do rzeczy :)

Kuriera powitał, zawsze szczęśliwy i wyrozumiały  pies,
moja tzw . pierwsza pułapka :) 
 Po telefonie od rodzicielki (która przyjechała do mnie w odwiedziny) z serii co to jest i czemu takie drogie, wróciłam do domu i udawałam, że spotkałam po drodze stado aligatorów. Zabieg ten przeprowadziłam w celu odwrócenia jej uwagi od paczki. Nie udało się :/


 Sama paczka wyglądała dość groźnie, zważywszy na ostatnie zamieszki krakowskie.
Porada 1: Pamiętajcie nigdy nie pakujcie rzeczy które sprzedajecie na allegro o tak jak powyżej. 
Lepiej owinąć przedmiot papierem do pakowania i później przezroczystą folią.

 W związku z tym, z prędkością światła rozpakowałam i sprawdziłam zawartość :D


Jakiż zaszczyt mnie kopnął :) moje buty :) te, które skazałam na straty po rozmowach z sektą zaromaniaczek - buziaki dla dziewczyn 


 Przećwiczyłam wciąganie i ściąganie, i są ok, mało są cudne  :D


Porada2: Takie klasyczne kaloszki powinna mieć każda dziewczyna.


Teraz już jestem gotowa na każdą pogodę 



 A teraz zagadka : 
Ile tytułów filmowych znajduje się w poście :D

ROZWIĄZANIE KONKURSU O 21:00

Pozwoliłam sobie zaczerpnąć ze skarbincy wiedzy i wychodzą mi takie tytuły:
Pewniaki
1.http://www.filmweb.pl/Lemony.Snicket.Seria.Niefotunnych.Zdarzen
2.http://www.filmweb.pl/film/Rodzina-2010-557881
3.http://www.filmweb.pl/film/Aligator-1980-118642
4.http://www.stopklatka.pl/film/film.asp?fi=3823
5.http://www.stopklatka.pl/film/film.asp?fi=4598
Troszkę naciągnięte:
6.http://film.onet.pl/filmy/katalog/czas-apokalipsy-powrot,7828,film.html
7.http://www.filmweb.pl/film/Dzień+Apokalipsy-2010-499558
8.http://www.filmweb.pl/film/W+każdą+pogodę-1969-11495

Jeżeli doliczymy do tego jeszcze kilka wariacji to będzie jeszcze więcej :D
Pragnę zaznaczyć, że jestem ogromną fanką pierwszego filmu i jeżeli ktokolwiek niewidział go to proszę szybciutko to nadrobić :D

And the winer is :
Everybody  
Nagrody już wkrótce :D 

10 komentarzy:

  1. też je mam i też było dla nie zaskoczeniem, jak je dostałam :D
    3 tytuły są ? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja je miałam i sprzedałam ;/
    5 tytułów?
    :)))
    Estee87

    OdpowiedzUsuń
  3. Normalnie jak konkursy na tvn-nie :)
    "To już ostatnia minuta napewno wiesz jaka jest opowiedź zadzwoń napewno trafisz na otwartą linie:D"

    OdpowiedzUsuń
  4. Hahaha Magduś dokładnie .. my tu zgadujemy a linia cały czas zamknięta :P
    Ja też daję 4
    a co mozna wygrać ? :P

    OdpowiedzUsuń
  5. to ja dam może 6 oby się nie powtarzać :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Wasz humor!! :) Ja znalazłam trzy tytuły filmów:) Ja to nie filmowa kobieta, nie znam się:P

    OdpowiedzUsuń
  7. trzeba pamietac ze listonosz dzwoni 2 razy;P

    OdpowiedzUsuń
  8. i musisz powiedziec domownikom ze wtedy maja nie otwierac to nie bedzie niemilych niespodzianek dla nich;P

    OdpowiedzUsuń
  9. Pozakładam jeszcze kilka pułapek na wejściu i powinno być dobrze :D

    OdpowiedzUsuń