środa, 14 września 2011

Ostatki

Lato powolutku się kończy więc staramy się korzystać ze słonecznej pogody i ciepełka jak najwięcej.
Dzisiaj wrzucam zestaw z serii na szybko bez dodatków i torebek bo przed spacerkiem z pieskiem.


 "Ooooo idziemy na spacerek, no nareszcie :D"











 bluzka - zara, spodnie - mango, buty - F&F


Po zrobieniu zdjęć poleciałam na spacerek, a jak wróciłam to zajęłam się tysiącem innych najważniejszych rzeczy dlatego dopiero wieczorem zrzuciłam zdjęcia na dysk i cóż ujrzałam :) Spodnie które mam na sobie, mają długość 7/8 przez co wyszedł mi dziwny skrót zdjęciowy, który spowodował ucięcie moich nóg dość drastycznie :/ miałam jeszcze wielki plan: pobiegnę i zrobię dodatkowe ujęcie ale lenistwo wzięło górę....

1 komentarz:

  1. przepraszam że to napiszę, ale proponuję Tobie lekki makijaż bo mimo ślicznych ciuszków nie wyglądasz za ładnie...

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń