poniedziałek, 31 października 2011

Moje Top 5


Moje najulubieńsze rzeczy, bez względu na kategorię :) Kolejność przypadkowa.

1. Carmex


Tego chyba przedstawiać nie trzeba, używam do ust i do skórek wokół paznokci, rzadko ruszam się z domu bez małego słoiczka (nie wiem dlaczego ale uważam że ten ze słoiczka jest najlepszy, ten z tubek trochę gorszy a tego w sztyfcie najmniej lubię).

2. Gamila secret



Pierwsze mydło z tej serii kupiłam jakoś bez wyraźnego powodu, chyba po prostu chciałam sobie kupić coś fajnego. Potem przyszedł zachwyt i kolejne mydełka w rodzinie ;) używam go w domu do mycia twarzy, pakuję na wyjazdy zamiast żelu pod prysznic. Można też myć nim włosy.

3. Szal Sonia Rykiel dla H&M

IMAG0040


Dostałam w prezencie od mamy i nie przypominam sobie żebym gdzieś bez niego pojechała :)

4. Jabłka - najpyszniejsze są ligole i oczywiście Mac ;)
Kiedyś trochę nie rozumiałam fenomenu iPhone, potem trafił w moje ręce biały 3GS i potem to już jakoś samo poszło ;)

5. Pewien sklep na Z. Lubię go chyba na równi z pewnym sklepem na T i pewnym sklepem na LV :P

Lubię też nasze kotusie (i inne futrzaki), perfumy, nasz samochód, seriale o lekarzach i malować paznokcie. Tylko drinków z palemką nie lubię ;)

1 komentarz: