poniedziałek, 14 listopada 2011

13.11.11 - Nice day







Kochani ;)
Wczorajszy dzień był tak mroźny i rześki, że myślałam, że nie wystawie nosa za drzwi a ostatecznie okazało się, że prawie w 100% spędziłam go na dworze ;)
Fajnie było ;) i nie żałuje, choć nie powiem chciałam być strasznie w Warszawie z wspaniałą jednostką specjalną ;)

Ale żeby było fajnie to należy się ciepło ubrać ;) W związku z czym kurteczka puchowa to jest minimum przy takiej wędrówce bo nie oszukujmy się że spacer nas rozgrzeje ;)
W lesie jest chłodno a poza tym mój spacer bardziej przypomina wyścig ślimaka niż rozgrzewający trucht ;)
Dlatego ciepła kurteczka, ciepłe buciki i można sobie ślimaczyć ;)

Kochani szczerze polecam a jak wam się nie chce i czujecie,że przyrośliście do fotela, zaczynacie myśleć o sprzedaniu go na allegro to polecam zakup psa ;) Najlepiej niech będzie duży ;) i już on was zmusi do spacerku ;) A później już z górki.













 Mimo tego, że strzeliłam bardzo długi wykład na  temat kąpieli w rzece...

 Piesio i tak nie posłuchał i do niej wskoczył co najmniej kilka razy ;) a zapewniał mnie, że idzie tylko się troszeczkę napić, bo zaschło mu w gardle ;)


 

 

kurtka - monarii
szalik - reserved
buty - hunter
















Po spacerze,odbyłam kolejny spacer i powiem tylko tyle, że było FAJNIE ;)

P.s.
dla kogoś kto lubi ;)

Tymczasem po spacerze ;) 


 Tak. 
Właśnie tak wygląda wykąpany pies i dodatkowo żebrający ;)



4 komentarze:

  1. hmmmm... ale uśmniechnięta buzia....a kto był fotografem?? :p:**

    OdpowiedzUsuń
  2. pies przekochany!:) Magduś wyglądasz ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej :) Widzę, że masz huntery i ocieplacze do nich, jak myślisz nadadzą się na zimę, czy nie są aż tak ciepłe? Zastanawiam się nad kupnem, bo chcę coś nieprzemakalnego, a kalosze się najlepiej chyba sprawdzają.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak najbardziej polecam hunter + ocieplacz na zimę. Są ciepłe i dodatkowo nie martwię się o sól niszczącą skórzane buty. No nie będę ukrywać, że czasami z łamiącym się sercem wracałam do domu i oglądałam w jakim dziś stanie są moje buty po krótkim spacerze ;)
    Dodatkowo wystarczy je przemyć z wierzchu ściereczką z płynem do mycia naczyń i wytrzeć do sucha i buty są jak nowe.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń